Wersja archiwalna 2007-02-07 11:03:23

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1 552 600,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą "0" oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach" na potrzeby Gminy Sanniki. Nr sprawy: OŚ. 341-02/2007.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Gmina Sanniki w Sannikach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09 - 540 Sanniki
www.sanniki.bip.org.pl
sanniki@zgwrp.org.pl
7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro


3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sanniki.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego. Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 10,00 zł.
 
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w kwocie 1 552 600,00 zł na okres od dnia 20.02.2007 r. do dnia 30.10.2007 r. realizowany w 9 transzach.
I     transza w kwocie 400 000,00 zł do 20.02.2007 r.
II    transza w kwocie 100 000,00 zł do 30.03.2007 r.
III   transza w kwocie 200 000,00 zł do 30.04.2007 r.
IV   transza w kwocie 100 000,00 zł do 30.05.2007 r.
V    transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.06.2007 r.
VI   transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.07.2007 r.
VII  transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.08.2007 r.
VIII transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.09.2007 r.
IX   transza w kwocie 152 600,00 zł do 30.10.2007 r.
Okres kredytowania: 10 lat (2007 r. - 2016 r.)
Kredyt spłacany będzie od 2008 r. - pierwsza rata w kwocie 47 064,00 zł płatna do
30.03.2008 r., następne 32 raty każda po 47 048,00 zł płatne na koniec każdego kwartału. Odsetki natomiast spłacane będą od marca 2007 r. do marca 2016 r.

Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału.
Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco kredytobiorcy.
Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M powiększone o marżę Banku.
Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień: 66.13.00.00

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
6) Termin wykonania zamówienia:
od 20.02.2007 r. do 30. 10.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania usług bankowych,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 

Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów


8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
cena 100

10) miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09 - 540 Sanniki
pokój nr 10 (sekretariat)

do dnia 2007-02-22 do godz. 9:50

11)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

12) miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09 - 540 Sanniki
pokój nr 14
 
dnia 2007-02-22 o godz. 10:00.
                         
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-03-23
                          
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumentacja - (.zip, 36,8 kB)

 

Wyjaśnienie

 

Dotyczy zamówienia pod nazwą:
Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1 552 600,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą "0" oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach" na potrzeby Gminy Sanniki.
 
Zamawiający Gmina Sanniki informuje, że w pkt III SIWZ „Opis Zamówienia” błędnie podano, że odsetki od kredytu spłacane będą w okresach kwartalnych.
Należy przyjąć okresy miesięczne spłaty odsetek kredytu zgodnie z uchwałą Rady Gminy Sanniki

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1626285]

przewiń do góry