Sanniki, dnia 08. 02. 2008 r.



DG. 341 – 03/2008



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: DG. 341 – 03/2008 „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie inwestycji pn.: „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą „0” oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach”.


Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.


GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

E-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.


II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl


Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 30,00 PLN.


IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.


Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w kwocie 1 242 000,00 zł dla Gminy Sanniki na sfinansowanie inwestycji pn.: „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą „0” oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach”.

Kredyt realizowany będzie w 7 transzach od 29 lutego 2008 r. do 15 sierpnia 2008 r.

I transza w kwocie

120 000,00 zł

- 29.02.2008 r.

II transza w kwocie

160 000,00 zł

- 31.03.2008 r.

III transza w kwocie

300 000,00 zł

- 30.04.2008 r.

IV transza w kwocie

250 000,00 zł

- 30.05.2008 r.

V transza w kwocie

150 000,00 zł

- 30.06.2008 r.

VI transza w kwocie

140 000,00 zł

- 31.07.2008 r.

VII transza w kwocie

122 000,00 zł

- 15.08.2008 r.


Okres kredytowania 9 lat (2008 r. – 2016 r.).

Kredyt spłacany będzie w ratach kwartalnych od 2009 r. Pierwsza rata w kwocie 39 200,00 zł płatna do 31.03.2008 r., następne 31 rat każda po 38 800,00 zł płatne na koniec każdego kwartału. Odsetki natomiast spłacane będą kwartalnie od marca 2008 r. do grudnia 2016 r. Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 3M na dzień 05.02.2008 r. powiększone
o marżę banku.

Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału.

Forma zabezpieczenia kredytu – weksel własny in blanco kredytobiorcy.

Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji.


Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.


Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV

66.13.00.00 – 0 usługi udzielania kredytu.


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


VI. Termin wykonania zamówienia.


Pożądany termin wykonania zamówienia od 29.02.2008 r. do 15.08.2008 r.


VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.


1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
.


3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.


VIII. Informacja na temat wadium.


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.


Nazwa kryterium:

Waga:

Cena

100


X. Miejsce i termin składania ofert.


Oferty należy składać do dnia: 18. 02. 2008 r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.


Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 18. 02. 2008 r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 14.


XII. Termin związania ofertą.


Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 18.03.2008 r.


XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.


Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.


Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.


XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.


Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 26705-2008 z dnia 08.02.2008 r.


Dokumentacja - (.zip)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-08 13:38:46
  • Liczba odsłon: 150
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616839]

przewiń do góry