Mocarzewo, 28.02.2007 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę hydroponicznej  oczyszczalni ścieków wraz kanalizacją sanitarną i przepompownią ścieków w m. Mocarzewo z  podziałem na zadania:
1.Budowa oczyszczalni hydroponicznej
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków do oczyszczalni

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41  Pzp Specjalny  Ośrodek Wychowawczy  Zgromadzenia  Sióstr   Zmartwychwstania Pańskiego im. Matki Celiny Borzęckiej  w Mocarzewie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1) Nazwa i adres zamawiającego:
Specjalny  Ośrodek Wychowawczy  Zgromadzenia  Sióstr
Zmartwychwstania Pańskiego im. Matki Celiny Borzęckiej  w Mocarzewie
reprezentowanej  przez – s. mgr Bożena  Wróbel 
Adres: Mocarzewo 13,09-540 Sanniki pow. Gostynin
REGON: 000794448
Internet: www.sanniki.bip.org.pl
Numer telefonu : 024 2776392
fax. 024 2776237
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro


3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 50,00 zł
 
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

1. Przedmiotem  zamówienia jest  budowa hydroponicznej  oczyszczalni ścieków wraz  kanalizacją sanitarną i przepompownią ścieków w m. Mocarzewo  z  podziałem  na zadania:
2. Budowa oczyszczalni  hydroponicznej
3. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków do oczyszczalni.
Szczegółowy zakres robót został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 i 4  SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień – Kod (CPV) 45232000-0 i 45111200-0
4. Oferty częściowe.
Zamawiający  dopuszcza możliwości  składania  ofert częściowych  na jedno zadanie – kompletne.
5. Zamówienia  uzupełniające.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
6. Oferty wariantowe.
 Zamawiający  nie  dopuszcza  składania  ofert  wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia 31.07.2007 r.
8. Okres gwarancji.
zamawiający będzie żądał od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy
   
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
6) Termin wykonania zamówienia:
31.07.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, tj.:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ posiadają  niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1/ przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia”  albo „ nie  spełnia”,
2/ niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z  postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
7) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca  posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność  kredytową wykonawcy, dla realizacji zadania jak w zamówieniu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów:    
1) Potwierdzenia wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 referencje)
2) Potwierdzenia posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień  przez personel realizujący zamówienia (upr -  staż – kwalifikacje)
4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda:
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w ust. 2 pkt. 1-7. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 1 składane mogą  być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. Wadium  wnoszone jest przez konsorcjum;
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum;
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworząc konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
4) umowa, której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń                  
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania  określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. Nr 87, poz. 605/    
6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

8) Informacja na temat wadium:
1. Zamawiając żąda wniesienia wadium.
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500 PLN - zad. 1 i  2500 PLN - zad. 2; zad 1 i 2 - 5.000 zł
3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy „ Mazowsze" w Płocku Oddział w Sannikach, rachunek nr PL94904210260710012720000010 z dopiskiem „wadium na zamówienie: Budowa oczyszczalni i kanalizacji” za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym należna kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a/ nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib;
b/ określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
c/ kwotę gwarancji,
d/ termin ważności gwarancji,
e/ zobowiązania gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie  Wykonawcy
6. Postanowienia ustęp 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ust. 4 pkt. 2 i 5.
7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w ust. 4 pkt 2 – 5,  Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty.
8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium  w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii  polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym  do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu.
10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 PZP.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została  wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących  po stronie Wykonawcy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę ofert na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz wszystkie inne koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją i umową.
2. Cena ofertowa powinna być podana następująco: (odrębnie dla każdego zadania)
1) cena netto (bez VAT)
2) stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT);
3) cena brutto (z VAT);
3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
4. Cena brutto (z VAT) oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych polskich  w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
5. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88  ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia z wykonawcą w walutach innych niż polska.
7. Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy PZP, lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny  /art. 89  ust. 1  pkt 6 PZP/.
8. Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem:
Cena  100%
Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie  mniej, według formuły:
 (Cn / Cof.b)  x 100 =  liczba  punktów,
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cof.b - cena oferty badanej nieodrzucone; 
100 - wskaźnik stały.

Każde z zadań częściowych będzie oceniane wg w/w określonego kryterium.
9.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego powyżej.

10) miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać na adres Zamawiającego: „Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im.  Matki Celiny Borzęckiej w Mocarzewie Mocarzewo 13, 09-540 Sanniki” do dnia 15 marca 2007 do godz. 10.00
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego  na wniesienie protestu.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich wykonawców, zgodnie z art. 38 ust. 6 PZP.
4. Otwarcie ofert:
1) otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:  
Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Matki Celiny Borzęckiej w Mocarzewie Mocarzewo 13, 09-540 Sanniki w dniu 15.03.2007 o godz. 10.30,
2) otwarcie ofert jest jawne;
3) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na  sfinansowanie zamówienia;
4) podczas otwarcia ofert (cześć jawna postępowania) Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) oraz  adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
5) Informacje, o których mowa w ust. 4 pkt. 3 i 4 Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy  nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
                         
11) termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
                          
12) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

13) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektroniczne

 

Dokumentacja - (.zip, 88 kB)

 

Zamawiający Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Matki Celiny Borzęckiej w Mocarzewie reprezentowanej przez – s. mgr Bożena Wróbel na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 nr 19, poz.177 późn. zm.) informuje, że dokonuje modyfikacji SIWZ dodając załącznik w postaci kosztorysu ofertowego na oczyszczalnię ścieków.


Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Kosztorys - (.zip, .pdf, 2.3 MB)

 

ZAPYTANIA

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Matki Celiny Borzęckiej w Mocarzewie informuje: że jeden z Wykonawców zwrócił się z następującymi pytaniami o wyjaśnienie SIWZ.

Pytanie 1. W kosztorysie ofertowym brak poz. ”Zakupu oczyszczalni hydroponicznej lub równoważnej” Czy to jest błąd, czy też Zamawiający posiada już zakupioną oczyszczalnię  EKOPAN-3 ?

Pytanie 2. W kosztorysie brak poz. „Montaż oczyszczalni hydroponicznej lub równoważnej”

Pytanie 3. Prosimy o określenie stawki VAT na roboty wymienione w SIWZ.

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, odpowiadając na powyższe pytania, Zamawiający wyjaśnia co następuje:

Ad. 1 - W kosztorysie nie jest brak poz. wymienionej w zapytaniu, czyli nie jest to błąd Zamawiającego (wymieniona oczyszczalnia znajduje się w rożnych częściach - poz. przedmiaru robót zał. do SIWZ – te same poz. występują w kosztorysie ofertowym, który należy wycenić.)
 
Ad. 2 - W kosztorysie ofertowym nie występuje brak montażu, gdyż znajduje się to w różnych  poz. przedmiaru i kosztorysu ofertowego.

Ad. 3 - VAT na w/w roboty budowlane należy zastosować zgodnie z Ustawą.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-12 14:27:01
  • Liczba odsłon: 284
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616665]

przewiń do góry