Sanniki, 2006-06-13


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa

Nazwa zamówienia:
Przeprowadzenie leczenia, wycinki, karczowania oraz usuwania posuszu w zabytkowym parku w Sannikach

1) Nazwa i adres zamawiającego:
Pałac w Sannikach
ul. Warszawska 142
09-540 Sanniki
www.palacsanniki.pl
palac.sanniki@op.pl
Godziny urzędowania 7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych  warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot i zakres zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna.
Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie leczenia, wycinki, karczowania oraz usuwania posuszu w zabytkowym parku w Sannikach
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
CVP 45111200-0 (przygotowanie terenu pod budowę- gospodarka drzewostanem
CVP 45112711-2 (roboty w zakresie kształtowania terenu parku)

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
6) Termin wykonania zamówienia:
do 25.10.2006r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;  W szczególności do prac w drzewostanie należy zatrudnić osoby o udokumentowanym przygotowaniu zawodowym (np. kurs NOT lub European Treeworker).
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,  3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
 Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: Cena
Waga: 100 %

10) miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (Sekretariat)

do dnia 2006-07-06 do godz. 9:50

11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 14

dnia 2006-07-06 o godz. 10:00

12) termin związania ofertą
okres 30 dni, tj. do dnia 2006-08-05
                          
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Dokumentacja - (.zip, 90 kB)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-06-28 23:02:40
  • Liczba odsłon: 149
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616676]

przewiń do góry