Sanniki, 2014-06-06

GMINA SANNIKI

DG. 271.6.2014

 

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach.”

 

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  06.06.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach”

 

Prosimy o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:

1 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu na fabrycznie nowym i nieużywanym podwoziu z 2013 roku?

2.        Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie podwozia z tłokowym silnikiem spalinowym spełniającym europejską normę emisji spalin EURO 5?

3.        Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie samochodu wyposażonego w autopompę o wydajności 2723 dm3/min. przy ciśnieniu 8 bar?

4.        Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie samochodów z ogumieniem pojedynczym na osi tylnej?

5.        Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu ze zbiornikiem wodnym o pojemności 3500 dm3?

6.        Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczanie pojazdu z balustradami zabudowy wykonanymi z giętej blachy aluminiowej anodowanej?

 

Uzasadnienie :

1.-2. Do końca pierwszego półrocza 2015 roku można rejestrować pojazdy wyprodukowane w 2013 roku z tłokowym silnikiem spalinowym spełniającym europejską normę emisji spalin Euro 5, których numery podwozia VIN zostały wpisane na listę Ministra Transportu dopuszczonych do rejestracji w okresie przejściowym. W przedmiotowym przetargu chcielibyśmy zaoferować Państwu średni samochód ratowniczo - gaśniczy zabudowany na podwoziu Iveco Eurocargo ML150E28WS D, który to jest dopuszczony do rejestracji w tym okresie przejściowym. Ponadto pojazdy wyposażone w nowe technologicznie rozwiązania silnikowe mogą posiadać „choroby wieku dziecięcego", a co za tym idzie pojazdy wyposażone w silniki spełniające normę ËURO 5 są sprawdzone i tańsze w eksploatacji.

3.           Zamawiający wymaga autopompy dwuzakresowej zamontowanej w średnim samochodzie ratowniczo-gaśniczym, która ma spełniać klasę A16/8-4/40 według normy PN-EN 1846-1. Wymóg wydajności 3000 dm3/min. jest zupełnie nieuzasadniony i wygląda tylko i wyłącznie na próbę ograniczenia dostępu do przetargu innym wykonawcom.

4.                         Wyrażenie zgody i dopuszczenie pojazdów na ogumieniu pojedynczym nie niesie za sobą dla Zamawiającego żadnego zagrożenia. Sprawi, że Zamawiający otrzyma ofertę

na samochody spełniające wszystkie wymagania SIWZ. Dodatkowym atutem będą zwiększone parametry terenowe samochodu, tj. kąt natarcia 36°, kąt zejścia 24° oraz prześwit pod osiami ponad 400 mm, a także opony z bieżnikiem terenowym. Nasze zapytanie o pojedyncze ogumienie, jest spowodowane niedostępnością innych podwozi do zabudowy w terminie umożliwiającym dotrzymanie żądanego przez Zamawiającego terminu realizacji. Wynika to z wprowadzenia od 01 stycznia 2014r. silników spełniających normę emisji spalin Euro VI. Oznacza to zakończenie produkcji samochodów z silnikami Euro V i koniecznością zaprojektowania i wdrożenia do produkcji nowych konstrukcji (zmiany dotyczą silników, kabin załogowych, ramy podwozia). Po przeprowadzonym rozeznaniu rynku, okazuje się, że podwozia wiodących producentów, spełniające wymagania Zamawiającego, będą dostępne dopiero w III kwartale 2014 roku. Jedynym realnym rozwiązaniem, które daje szansę na skuteczne przeprowadzenie przetargu, jest zaoferowanie zamówionych już przez nas podwozi. Chcieliśmy zaoferować Państwu w tym przetargu średnie samochody ratowniczo - gaśnicze na podwoziu lveco Eurocargo ML150E28WS. Jest to samochód spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego za wyjątkiem ogumienia bliźniaczego na osi tylnej. Dodatkowo, informujemy że te samochody posiadają świadectwo dopuszczenia w wariancie ze zbiornikiem wody 2500 oraz 3500 litrów i są już użytkowane przez blisko 50 jednostek w całej Polsce. Jest to zatem produkt pewny i sprawdzony w użytkowaniu przez wiele jednostek Ochotniczej, Państwowej i Wojskowej Straży Pożarnej. Takie rozwiązanie pozwoli na skuteczne przeprowadzenie przetargu, w efekcie którego zamawiający otrzyma jakąkolwiek ofertę. Zamówienie nowych podwozi (bez względu na to jakiej byłyby one marki), będzie skutkowało niedotrzymaniem żądanego przez Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu umowy.

Dodatkowo, poniżej przesyłamy zdjęcia przedstawiające terenową jazdę pojazdu, który chcielibyśmy Państwu zaoferować. Zdjęcia zostały wykonane podczas „szkolenia kierowców Województwa Kujawsko-Pomorskiego z zakresu jazdy OFF-ROAD organizowane przez KW PSP Toruń".

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

Nie.

 

Ad. 2

Nie

 

Ad. 3

Tak

 

Ad. 4

Nie

 

Ad. 5

Nie

 

Ad. 6

Tak

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie powoduje zmiany treści ogłoszenia a tym samym przedłużenia terminu składania ofert.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Wójt Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

 

Sanniki, 2014-06-06

GMINA SANNIKI

DG. 271.6.2014

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach.”

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  05.06.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach”

Pytanie Nr 1:

Dotyczy pkt. 1.4 załącznika nr 7 do SIWZ. Czy Zamawiający dopuści dostarczenia świadectwa dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą na oferowany pojazd najpóźniej na dzień odbioru samochodu?

Oferowany pojazd jest w trakcie procedury zmierzającej do uzyskania świadectwa dopuszczenia w jednostce badawczej CNBOP.

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

Tak.

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie powoduje zmiany treści ogłoszenia a tym samym przedłużenia terminu składania ofert.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          Sanniki, 2014-06-05

GMINA SANNIKI

DG. 271.6.2014

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach.”

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  05.06.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach”

Pytanie Nr 1:

Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie ważnego świadectwa dopuszczenia najpóźniej na dzień odbioru samochodu? Taka zmiana umożliwi zaoferowanie nowych modeli samochodów o lepszych parametrach.

Pytanie Nr 2:

Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie samochodu bez tachografu?

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

Zgodnie z pkt I 1.5 w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia świadectwo homologacji samochodu.

Ad. 2

Zamawiający dopuszcza dostarczenie samochodu bez tachografu.

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie powoduje zmiany treści ogłoszenia a tym samym przedłużenia terminu składania ofert.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sanniki: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach

Numer ogłoszenia: 189516 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Sanniki. Przez określenie nowy samochód należy rozumieć pojazd o roku produkcji 2014, nie posiadający przebiegu, napraw, śladów po wcześniejszej zabudowie oraz wcześniejszej rejestracji na innych użytkowników. Zakupiony samochód strażacki będzie przeznaczony na cele związane z ochroną przeciwpożarową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, który należy wypełnić i dołączyć do oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W tym zakresie zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży wykaz wykonanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że została wykonana co najmniej jedna dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości co najmniej 500.000 zł brutto

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W tym zakresie zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W tym zakresie zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W tym zakresie zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, potwierdzenie minimalnych wymagań Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ, świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikacyjną. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku: 1. Zmiany danych teleadresowych, osób wykonujących zamówienie. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) siły wyższej b) innych zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron, którym nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego). 6. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 7. Zmiany ceny brutto - w przypadku zmiany obowiązujacej stawki podatku VAT. 8. Zmiany zasad dokonywania odbioru. 9. Gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ.doc

zalaczniki.zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1616384]

przewiń do góry