Numer ogłoszenia: 175922 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 156906 - 2010 data 07.06.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).

 

-----------------------

Sanniki, dnia 21.06.2010r.

DG. 341 –5/2010

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią - etap I”

 

    Na podstawie art. 38 ust 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)  zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez dodanie - we wszystkich kosztorysach nakładczych w Dziale Podbudowa - punktu 2 o następującej treści:

 

Wykonanie  podbudowy  z   kruszywa   naturalnego   stabilizowanego   mechanicznie   o   grubości  10 cm.

 

W kosztorysach ofertowych należy przyjąć następujące wartości:

 

LP.

Lokalizacja drogi

Ilość w m2

1.

Barcik Nowy

 

12.895,01

 

2.

Brzezia

 

8.233,70

 

3.

Osmólsk

 

7.357,92

 

4.

Osmólsk II

 

7.899,04

 

5.

Wólka

 

5.562,81

 

 

Zamawiający informuje wykonawców, iż w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, termin składania ofert został przedłużony do dnia 25.06.2010r. do godz. 9:50.

 

 

-----------------------------------------------------

Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią - etap I
Numer ogłoszenia: 156906 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 0-24 277 78 13, faks 0-24 277 78 15.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni drogowej i wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią. W zakres remontu wchodzi zdjęcie i wyrównanie wierzchniej warstwy drogi o nawierzchni żwirowej i ułożenie nowej warstwy żwirowej wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową średnio rozpadową, jako odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem częściowo tych samych, a częściowo innych materiałów. Należy przyjąć wielokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową średnio rozpadową i kruszywami łamanymi o łącznej grubości 5 cm. Rodzaj nawierzchni: 4 warstwy kruszywa naturalnego o czterech frakcjach uziarnienia (różne frakcje w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65. Wykaz remontowanych dróg: LP. Lokalizacja drogi powierzchnia 1. Barcik Nowy 12.895,01 m2 2. Brzezia 8.233,70 m2 3. Osmólsk 7.357,92 m2 4. Osmólsk II 7.899,04 m2 5. Wólka 5.562,81 m2 Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy nakładcze, dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzone dla ww. dróg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zadania w zakresie remontu, budowy, bądź przebudowy drogi o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto w każdym roku

·                  III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do naprawy nawierzchni drogowej i wykonania asfaltowania dróg nową technologią -wymagane minimum: 3 skrapiarki, 3 rozściełacze, 3 walce.

·                  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy: 2.2.1. dysponują co najmniej po 1 osobie posiadającej następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej: -kierownik budowy z doświadczeniem nie mniejszym niż 10 lat, -kierownik robót z doświadczeniem nie mniejszym niż 5 lat, -majster z doświadczeniem nie mniejszym niż 3 lata, 2.2.2. dysponują co najmniej 1 laborantem z doświadczeniem nie mniejszym niż 3 lata,

·                  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia spełniają Wykonawcy, którzy: 2.4.1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2.000.000,00 zł 2.4.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2.000.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                  wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·                  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·                  Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·                  III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2 Kalkulacja cenowa -załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3.4 Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 7 do SIWZ. 3.5. Kosztorysy ofertowe zgodne z załączonymi kosztorysami nakładczymi dróg planowanych do remontu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Osób pełniących funkcje: kierownika budowy, kierownika robót, majstra, laboranta. b) Wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w następujących przypadkach: 1)wprowadzenia robót (materiałów) zamiennych, 2)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych. c) Terminu wykonania przedmiotu umowy w nastepujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. d) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dokumentacja cz. 1

Dokumentacja cz. 2

Dokumentacja cz. 3

Dokumentacja cz. 4

Dokumentacja cz. 5

Dokumentacja cz. 6

Instrukcja uzyskania dokumentacji

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-21 16:32:06
  • Liczba odsłon: 269
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616387]

przewiń do góry