Sanniki, dnia 04.02.2010r.

PF. 341 – 2/2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 2/2010 „Wykonanie dokumentacji dla remontu dróg na terenie Gminy Sanniki”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Opis przedmiotu zamówienia:

    1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rysunków technicznych wraz z opisem dla remontu nawierzchni dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji dla  remontu  9 dróg o szerokości 4 m na terenie Gminy Sanniki.

W zakres remontu wchodzi zdjęcie i wyrównanie wierzchniej warstwy drogi o nawierzchni żwirowej i ułożenie nowej warstwy żwirowej wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową średnio rozpadową, jako odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem częściowo tych samych, a częściowo innych materiałów.

Należy przyjąć wielokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową średnio rozpadową i kruszywami łamanymi o łącznej grubości  5 cm.

Rodzaj nawierzchni: 4 warstwy kruszywa naturalnego o czterech frakcjach uziarnienia (różne frakcje w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65.

W zakres zamówienia wchodzi:

- wykonanie rysunków technicznych wraz z opisem  - 3 egz., wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami,

- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz.,

- wykonanie kosztorysu nakładczego – 2 egz.,

- wykonanie przedmiaru robót – 1 – egz.,

- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 1 egz.,

- wykonanie projektu stałej organizacji ruchu – 5 egz.,

- wykonanie wersji elektronicznej – 1 egz.,

- dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych dotyczących remontu wraz z uzyskaniem pozytywnej odpowiedzi w tym zakresie.

Wykaz dróg, które mają być remontowane:

Lp.

Lokalizacja drogi

Długość remontowanej drogi

1.

Barcik Nowy

3700 m

2.

Czyżew II

2560 m

3.

Działy

1150 m

4.

Krubin(Las)

  800 m

5.

Lasek

3550 m

6.

Mocarzewo

  300 m

7.

Osmólsk II

1750 m

8.

Sanniki, ul. Lotników

 

1000 m

9.

Wólka

1200 m

Do zamawiającego należy wykonanie map i przekazanie ich wykonawcy w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.

Wspólny słownik Zamówień (CPV)

71.32.20.00 -7  Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia do 31.03.2010r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy praw nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną dokumentację dla remontu, przebudowy lub budowy drogi dla jednego zadania o wartości minimum 100.000,00 zł netto.

1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

X. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia:12.02.2010r. do godz. 0950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu:12.02.2010r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 13.03.2010r.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVI. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67  ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w trybie i na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 32508  z dnia 04.02.2010r.

 

Dokumentacja - (.zip)

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Sanniki, dnia 08.02.2010 r.

 

PF.341-2/2010

  

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  05.02.2010r.  do Zamawiającego wpłynęło  pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie  treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 

„Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341-2/2010 „Wykonanie dokumentacji dla remontu dróg na terenie Gminy Sanniki”

 

1.) W związku z toczącym się postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zwracamy się z prośbą  o wydłużenie terminu wykonania zamówienia do dnia 30.04.2010r. Podana przez Zamawiającego data 31.03.2010 jest terminem mało realnym biorąc pod uwagę termin składania ofert oraz okres jaki Organ ma na przyjęcie Zgłoszenia Robót. Termin ten jest oczywiście realny biorąc pod uwagę  fakt, iż Zamawiający nie będzie w tym terminie    wymagał uzyskania Zgłoszenia Robót.

2.) Prosimy o udzielenie informacji czy przedmiotowe drogi łącza się bądź krzyżują z drogami powiatowymi, wojewódzkimi i krajowymi? Czy w razie zaistnienia takiego faktu Zamawiający przewiduje ingerować w pasy drogowe tych dróg, czy zakres ograniczy się tylko do pasów drogowych dróg gminnych?”

  

Odpowiedź:

 

 Ad.1. Termin wykonania Zamówienia został wyznaczony na dzień  31.03.2010r., przy czym  w zakres zamówienia wchodzi m.in. dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych dotyczących remontu wraz z uzyskaniem pozytywnej odpowiedzi w tym zakresie.

Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na potrzebę pilnego pozyskania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie remontu dróg gminnych.

 

 

Ad.2. Dokumentacja, będąca przedmiotem zamówienia dotyczy dróg, które łączą się z drogami powiatowymi i wojewódzkimi. Zakres zamówienia ogranicza się tylko pasów drogowych dróg gminnych.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-08 16:15:34
  • Liczba odsłon: 210
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616828]

przewiń do góry