PF. 341 – 13/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 13/2009 „Przebudowa drogi – ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika  i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi – ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki.

Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy  zakres  robót zawiera przedmiar robót,  dokumentacja  projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV

45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.

45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.

45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów.

45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia do r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

X. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 13.11.2009r. do godz. 0950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 13.11.2009r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 12.12.2009r.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVI. . Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67  ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 372232  z dnia  23.10.2009r.

 

Dokumentacja.zip

 

--------------------------------------------

 

DG.341-13/2009

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"

 

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

                                      

 W dniu 03.11.2009r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło pismo o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym brzmieniu:

„Zgodnie z art. 38.1. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01,2004 /Dz. U. z 2007r, Nr 223, póz. 1655 ze zmianami/ prosimy o wyjaśnienie:

1)    Rozbieżności występujących między Projektem Technicznym - Roboty drogowe
a przedmiarem robót załączonym do SIWZ.

W przedmiarze robót na wykonanie drogi i skrzyżowania w poz. 23 przyjęto kostkę kamienną nieregularną - w ilości 948,0m2 oraz w poz. 13 - krawężnik kamienny wystający 20x30cm w ilości - 371,4mb, natomiast dokumentacja techniczna -przewiduje ułożenie nawierzchni asfaltowej - warstwa asfaltowa ścieralna gr 5cm na podbudowie asfaltowej 7cm oraz krawężnik betonowy 15x30crn. Co należy przyjąć do wyceny ofertowej.

2)       Czy Zamawiający posiada projekt organizacji ruchu. Czy należy w ofercie
przewidzieć koszty na jego sporządzenie.

3)                Czy zieleń - trawniki są objęte zamówieniem . Brak w przedmiarze robót. Prosimy
o ewentualne uzupełnienie,

4)                W jaki sposób rozliczane będą roboty odwodnieniowe w razie konieczności ich
wykonania. Czy Zamawiający dopuszcza rozliczenie powykonawcze na podstawie
dziennika pompowań.”

  

Odpowiedź:

1). Do wyceny należy przyjąć kostkę kamienną nieregularną granitową i krawężnik kamienny granitowy cięty.

2). Zamawiający nie posiada projektu organizacji ruchu. W ofercie należy przewidzieć koszty na sporządzenie projektu organizacji ruchu.

3).  Zamówienie nie obejmuje zasiewu trawy. W kosztach wykonania zamówienia należy uwzględnić samo przygotowanie terenu pod zasiew.

4). Wykonawca może uwzględnić w ofercie roboty odwodnieniowe w razie konieczności ich wykonania według kalkulacji własnej.

 

--------------------------------------------

 

DG.341-13/2009

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"

 

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu 06.11.2009r.  do Urzędu  Gminy w Sannikach  wpłynęły  pisma od 2 wykonawców o wyjaśnienie  treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia.  Wykonawcy zwrócili się do Gminy Sanniki z następującymi pytaniami:

1)      W specyfikacji technicznej przyjęto kinety prefabrykowane a w projekcie do wykonania na placu budowy. Co przyjąć do wyceny?

2)      Czy Zamawiający dopuszcza zamianę separatora firmy Ekol-Unicon na separator innej firmy o tych samych parametrach?

3)      W przedmiarach robót drogowych brak krawężników betonowych 15x30x100cm wraz z ławami betonowymi wokół utwardzonego placu oraz terenów przeznaczonych pod trawniki. Według naszych obliczeń długość krawężników wynosi około 245m. Czy należy uwzględnić je w  wycenie? 

Odpowiedź: 

1)   Ze względu na krótki termin realizacji zamówienia Zamawiający preferuje  kinety prefabrykowane.

2)   Tak. Zamawiający dopuszcza zamianę separatora firmy Ekol-Unicon na separator o tych samych lub równoważnych parametrach.

3)   Tak. Do wyceny należy przyjąć krawężniki betonowe 15x30x100 cm wraz z ławami betonowymi dla terenu wokół utwardzonego placu oraz terenów przeznaczonych pod trawniki.

 

 

 

                                                                                  Sanniki, dnia 10.11.2009r.

DG.341-13/2009

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"

 

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W dniu 10.11.2009r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło pismo o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym brzmieniu:

„.... informuje, że biorąc pod uwagę termin złożenia oferty 13.11.2009r. oraz termin związania ofertą 30 dni tj. do dnia 12.12.2009r. uważamy wymagany termin wykonania 15.12.2009r. w/w inwestycji za nierealny i niezgodny z przepisami Ustawy Zamówień Publicznych.

Zwracając też uwagę na   rodzaj robót (np. ułożenie kostki granitowej) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych dotrzymanie terminu zakończenia inwestycji jest niewykonalne.

 Czy Inwestor dopuszcza zmianę terminu zakończenia w/w inwestycji?”

Odpowiedź:

      

        Zamawiający zakłada niezwłoczne dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty i przekazanie zawiadomienia o wyborze oferty w dniu 13.11.2009r. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w terminie 7 dni po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty tj. w dniu 21.11.2009r., natomiast w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta -  następnego dnia po  zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. w dniu 14.11.2009r.

Terminy te wynikają  art. 94 pkt.1.i pkt. 1a  z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm).

Inwestor nie dopuszcza zmiany terminu zakończenia w/w inwestycji.

Termin zakończenia upływa w dniu 15.12.2009r. i nie ma żadnych możliwości przesunięcia tego terminu.

Inwestycja ma zostać sfinansowana z budżetu państwa i Gmina Sanniki jest zobowiązana do dnia 18.12.2009r. do złożenia faktur i dokumentów potwierdzających odbiór wykonanych prac.

Sanniki, dnia 13.11.2009 r.

PF. 341 – 13/2009

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PF. 341 – 13/2009. Nazwa zadania: „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"

 

1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Konsorcjum:

LIDER: Przedsiebiorstwo Budowlano-Produkcyjne „TRAKT” Bobrzak, Tecław spółka jawna, Woźniaków 110, 99-300 Kutno

PARTNER: HYDROPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyninie ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego spełniająca  wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

O terminie podpisania umowy wybrany wykonawca zostanie wcześniej poinformowany.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny.

 

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

1. Konsorcjum:

LIDER: Przedsiebiorstwo Budowlano-Produkcyjne „TRAKT” Bobrzak, Tecław spółka jawna, Woźniaków 110, 99-300 Kutno

PARTNER: HYDROPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyninie ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że z  postępowania o udzielenie zamówienia nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

 

Środki ochrony prawnej.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z późn. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz
w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

 

 

Wójt Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

zp-21.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1616706]

przewiń do góry