PF. 341 – 07/2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 07/2009 „Zakup
i dostawa używanego  średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach ”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

 

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach zgodnie ze specyfikacją techniczną pojazdu.

 

Charakterystyczne minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać samochód będący przedmiotem zamówienia:

1.      rok produkcji – pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż w 1996r.,

2.      przebieg – nie większy niż 50.000 km ,

3.      sprawny technicznie, bezwypadkowy,

4.      kolor nadwozia – karoseria pojazdu musi być w kolorze czerwonym, bez widocznych śladów korozji i ubytków lakieru oraz bez uszkodzeń mechanicznych, 

5.      silnik wysokoprężny o mocy minimum 130 kW,

6.      manualna skrzynia biegów,

7.      kabina 6 osobowa jednomodułowa,

8.      w kabinie minimum 4 mocowania na aparaty powietrzne,

9.      wyposażony w autopompę z normalnym i wysokim ciśnieniem z możliwością dozowania piany,

10.  zbiornik na wodę o pojemności 1800- 2000 litrów,

11.   maszt oświetleniowy,

12.  dwie linie szybkiego natarcia zwijane pneumatycznie  zakończone prądownicami o długości minimum 40 m każda,

13.  wyposażony w drabinę aluminiową o długości minimum 9m ,

14.  ABS,

15.  ASR,

16.  zabudowa pojazdu na osprzęt zamykana roletami aluminiowymi,

17.  wspomaganie kierownicy,

18.  napęd 4x 2 z blokadą mostu,

19.  średnica kół -  17,5 cala,

20.  maksymalna długość pojazdu- 7,5 m

21.  maksymalna wysokość pojazdu- 3,1m

22.  urządzenia świetlne i  dźwiękowe wymagane dla pojazdów uprzywilejowanych,

23.  ogumienie w  dobrym stanie, bez konieczności wymiany,

24.  aktualnie ubezpieczony i zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający zgodnie z obowiązującym  prawem wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu uprzywilejowanego na terenie kraju,

25.   gwarancja udzielona na pojazd minimum 12 miesięcy.

Poza wyżej wymienionymi elementami Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia samochodu w inne dodatkowe elementy, zwiększające bezpieczeństwo, komfort itp.

      Samochód musi być udostępniony do oględzin wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i urządzeń. W przypadku negatywnego wyniku oględzin Zamawiający nie dokona zakupu i nie podpisze umowy.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV  34144210-3  Wozy  strażackie

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Termin wykonania zamówienia.

 

Wymagany termin wykonania zamówienia  -  zakończenie do dnia  30.09.2009r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

50

Wiek pojazdu

50

 

X. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 18.09.2009r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 18.09.2009r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

 

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 17.10.2009r.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XVI Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr  313098 z dnia 10.09.2009r.

 

Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-10 12:09:49
  • Liczba odsłon: 143
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616376]

przewiń do góry