OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: DG. 341 – 03/2009 „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie inwestycji pn.: „Budowa ulicy Wiejskiej w Sannikach – etap I””.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 13, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w kwocie 691 031,00 zł dla Gminy Sanniki na sfinansowanie inwestycji pn.: „Budowa ulicy Wiejskiej w Sannikach – etap I”.

Kredyt realizowany będzie w 3 transzach od 5 maja 2009 r. do 5 lipca 2009 r.

I transza w kwocie                200 000,00 zł – do 05. 05. 2009 r.

II transza w kwocie               200 000,00 zł – do 05. 06. 2009 r.

III transza w kwocie              291 031,00 zł – do 05. 07. 2009 r.

Okres kredytowania 8 lat (2009 r. – 2016 r.).

Kredyt spłacany będzie w ratach kwartalnych od 2010 r. Pierwsza rata w kwocie 24 698,00 zł płatna do 31. 03. 2010 r., następne 27 rat każda po 24 679,00 zł płatne na koniec każdego kwartału. Odsetki natomiast spłacane będą kwartalnie od czerwca 2009 r. do grudnia 2016 r. Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 3M na dzień 02. 04. 2009 r. powiększone
o marżę banku.

Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału.

Forma zabezpieczenia kredytu – weksel własny in blanco kredytobiorcy.

Poza kwotami określonymi  ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV 

66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu.

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

VII. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia od 05. 05. 2009 r. do 05. 07. 2009 r.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi
w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

-  złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy,
z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.       

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

- jest niezgodna z ustawą.

- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera błędy w obliczeniu ceny.

- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

IX. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

XI. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 16. 04. 2009 r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 16. 04. 2009 r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XIII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 15. 05. 2009 r.

XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 97348-2009 z dnia 08.04.2009 r.

 

Dokumentacja (.zip)

 

Sanniki, dnia 14. 04. 2009 r.

 

DG. 341 – 03/2009

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie inwestycji pn.: „Budowa ulicy Wiejskiej w Sannikach – etap I””.

 

Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058)
Gmina Sanniki udziela odpowiedzi na zgłoszone zapytanie.

 

            W dniu 14. 04. 2009 r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło zapytanie następującej treści:

„W związku z zamiarem złożenia Państwu oferty ww. postępowaniu przetargowym zwracamy się z prośbą o przekazanie następujących dokumentów:

- Uchwała Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu

- Opinia RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu (jeśli Państwo posiadacie)

- Prognoza budżetu na okres kredytowania

- Uchwała budżetowa na 2009 r. wraz z  załącznikiem dotyczącym wydatków inwestycyjnych

- Opinia RIO o prognozie długu publicznego w 2009 r.

- Sprawozdanie finansowe za 2008 r. (Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N)

- Wartość mienia komunalnego”.

 

Odpowiedź:

Gmina Sanniki informuje, że ww. dokumenty udostępnione zostały na stronie internetowej: www.sanniki.bip.org.pl

 

Dokumenty (.zip)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-14 17:17:39
  • Liczba odsłon: 210
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616673]

przewiń do góry