Sanniki, 2006-04-05

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Przedmiot zamówienia:
„Wykonanie studni zastępczej nr 2a i piezometru P – I oraz likwidacja studni nr 2 dla wodociągowego ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Sanniki ul. Lotników”

1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Sanniki
Ul. Warszawska 169
09-540  Sanniki
www.sanniki.bip.org.pl 
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ do pobrania w siedzibie zamawiającego
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 10+22%VAT

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie studni zastępczej nr 2a i piezometru P – I oraz likwidacja studni nr 2 dla wodociągowego ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Sanniki ul. Lotników”
Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w przepisach prawnych i zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz wiedzą techniczną, zasadami i przepisami bhp.

Zakres prac obejmuje:
1. wykonanie studni zastępczej nr 2a (odwiercenie systemem udarowym otworu do 38 m głębokości w rurach f 508 i 457 mm z zabudową filtra PVC DN 250 f zewn. 280 mm i przeprowadzenie próbnego pompowania w wymiarze ok. 120 godz.)
2. wykonanie piezometru P – I (odwiercenie systemem udarowym otworu do głębokości 20 m w rurach f 298 i 244 mm z zabudową filtra PVC f110 mm)
3. opracowanie aneksu do dokumentacji hydrologicznej zasobów eksploatacyjnych ujęcia (całość wymaganej przepisami dokumentacji)
4. montaż w studni nr 2a kompletnej obudowy wraz z armaturą
5. montaż w studni nr 2a instalacji pompowej (pompa, rurociąg pompowy)
6. podłączenie studni nr 2a do istniejącego rurociągu tłocznego do stacji uzdatniania
7. likwidację studni nr 2 wykonanej w 1971 r. do głębokości 39,5 m (wyciągnięcie z otworu filtru kolumnowego f 406 mm i rur f 508 mm, wypełnienie otworu betonem w strefie 2 – 13 m ppt)
8. wykonanie analizy jakości wody

kod CPV
76430000-6                Usługi odwiertów oraz produkcji
76431000-3                Usługi odwiertów

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 30.06.2006r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 
- wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: Cena
Waga: 100

10) miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
Ul. Warszawska 169
09-540  Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat)
do dnia 2006-04-25 do godz. 9:50

11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
Ul. Warszawska 169
09-540  Sanniki
Pokój nr 14
dnia 2006-04-25 o godz. 10:00

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-06 22:23:19
  • Liczba odsłon: 209
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616384]

przewiń do góry