PF. 341 – 13/2008

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 13/2008 „Dostawa opału do Urzędu Gminy w Sannikach i jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2008/2009”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

 

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 8, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do Urzędu Gminy  w Sannikach i jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2008/2009. Wymagane jest, aby dostarczany opał posiadał certyfikat jakości oraz eko-groszek był oryginalnie workowany. 

 

Przewidywane zużycie opału w sezonie grzewczym 2008/2009 przedstawia się następująco:

Eko-groszek

136,68 t

Węgiel orzech

    5,39 t

Miał

  99,17 t

 

Należy podać cenę netto oraz cenę brutto za 1 tonę. Cena powinna uwzględniać koszty transportu.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

 

kod CPV 

10.12.10.00-7 węgiel kamienny.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia: sezon grzewczy 2008/2009.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
. 

  

3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

 

X. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 19. 09. 2008 r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 19. 09. 2008 r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 18. 10. 2008 r.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr  210529  z dnia 10. 09. 2008 r.

 

Dokumentacja - (.zip)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-10 12:53:45
  • Liczba odsłon: 148
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616683]

przewiń do góry